pvd
Administrator
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:46, 10 Lip 2009 Temat postu: Regulamin |
|
|
0. Organizacja.
0.1 Organizatorem ligi jest klan CK-Gaming.
0.2 Mimo, że klan CK-Gaming bierze udział w lidze administracja (organizatorzy) ligi i ich działania będą niezawisłe i niestronnicze.
1. Zespoły.
1.1 W lidze bierze udział 8 zespołów, minimum 5 graczy, maximum 9.
1.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.
2. Zawodnicy.
2.1 Jeden gracz może występować tylko w jednej drużynie w danym turnieju.
2.2 Zabrania się używania nazw użytkownika oraz opisów o wulgarnej treści.
3. Spotkania.
3.1 Mecze rozgrywane są systemem BO3 (każdy wybiera sobie mapę + mapa dogrywkowa), MR12. W przypadku remisu grana jest mapa dogrywkowa wybierana przez sędziów.
3.2 Drużyny wybierają stronę na swoich mapach. O stronie na mapie dogrywkowej decyduje runda nożowa. Niezastosowanie się do tych zasad spowoduje automatyczną przegraną rundę. Runda nożowa nie jest wliczana do wyniku spotkania.
3.3 Jeżeli w czasie rundy nożowej przeciwnik schowa się, aby wygrać rundę przez wyczerpanie limitu czasu - drużyna, która się schowała - przegrywa.
3.4 Mapa kończy się po zdobyciu 13 punktów przez jedną z drużyn.
3.5 Każda z drużyn zobowiązana jest do posiadania srceenów każdej połówki mapy (łącznie z tabelą).
3.6 Każdy gracz ma obowiązek nagrywać własne demo (POV) poprzez "record nazwa_dema" i udostępnić je na prośbę rywala lub administratora. Demo z HLTV nie zastępuje dem nagrywanych przez graczy.
3.7 Każda drużyna ma prawo do jednej pięciominutowej pauzy tylko w przerwie między ćwiartkami lub na samym początku rundy (podczas freezetime).
3.8 Zmiany gracza wolno dokonać tylko w czasie pauzy na początku rundy lub w przerwie między ćwiartkami.
3.9 Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od ustalonej wcześniej godziny to 15 minut. Po upływie tego czasu mecz zostaje rozstrzygnięty na korzyść drużyny, która się stawiła.
3.10 Chat wewnętrzny gry nie może służyć jako narzędzie spamu. Używanie chatu w grze w celu zirytowania / obrażenia przeciwnika jest zabronione.
4. Lista map:
- de_dust2
- de_nuke
- de_inferno
- de_train
- de_tuscan
5. Ustawienia serwera.
5.1 Podczas meczu wymagany jest esl5on5pol.cfg
5.2 Podczas meczu należy wyłączyć wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.
5.3 Obowiązkowe ustawienia serwera Turniejowe Ustawienia Serwera
Kod: |
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "1"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "8"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1" |
6. Ustawienia gracza:
6.1 Wymagane są oryginalne modele Counter-Strike 1.6 lub CS:CZ.
6.2 Jakakolwiek podmiana tekstur i modeli gracza jest zabroniona.
6.3 Obowiązkowo należy grać na ustawieniach OpenGL.
6.4 Konfiguracja gry dla graczy (poniższe ustawienia muszą być zastosowane w configu gracza): Ustawienia Gracza
Kod: |
color depth (głębia kolorów) 32bit
ex_interp 0.01-0.03
rate 20000-25000
cl_cmdrate 80-101
cl_updaterate 80-101
cl_pitchspeed 225 |
6.5 Legalne skrypty:
Kod: |
- skrypty do szybkiego kupowania
- szybkie przełączanie broni (hud_fastswitch 1)
- skrypty służące do nagrywania dem |
7. Oszukiwanie.
7.1 Wszelkie łamanie regulaminu przez gracze będzie skutkowało rundami karnymi (od -2 rund w wzwyż).
7.2 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc.
7.3 Używanie tarczy jest zabronione.
7.4 Podkładanie 'cichej bomby' jest zabronione.
7.5 Podkładanie bomby w miejscach niemożliwych do rozbrojenia jest zabronione. Nie dotyczy to miejsc, do których możemy dostać się za pomocą kolegi z drużyny.
7.6 Zabronione jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy.
7.7 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z administratorem turnieju. Drużyna, która zauważy, że przeciwnik używał jednej z w/w rzeczy zgłasza to po meczu administratorowi turnieju, który wyciągnie z tego konsekwencje.
7.8 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest wyrzucenie z ligi.
7.9 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.
7.10 Używanie programów zmieniających grafikę lub wygląd tekstur są zabronione. Wyjątek stanowią programy do rozjaśniania (np. Gamma Adjuster).
7.11 Drużyna, która udowodni nieczystą grę przeciwnika wygrywa mecz walkowerem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pvd dnia Czw 15:32, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|